Software (maatwerk) moet ook na ingebruikname onderhouden worden. Een goede controle op continuïteit, kwaliteit en veiligheid is belangrijk.
Wij staan daarom ook na oplevering voor je klaar. Mocht er onverhoopt een probleem ontstaan, dan lossen wij dit in overleg met jou op. Onze helpdesk is alle werkdagen bereikbaar voor onderhoud.
Het is mogelijk om met ons eeen SLA (Service Level Agreemnt) af te sluiten. Daarin leggen we diverse afspraken vast.
We maken afspraken over de beschikbaarheid van onze diensten op basis van een te kiezen SLA. Het verschil zit vooral in de tijd waarbinnen we inhoudelijk reageren én het probleem oplossen. Doordoor zijn er direct beschikbare uren voor handen en kunnen we meteen voor je aan de slag. Ook verzorgen we structureel maandelijks alle noodzakelijke updates en worden deze door onze professionals geïnstalleerd.
Wil je onze specialisten inhuren voor werkzaamheden aan
je website, dat kan! We werken met een strippenkaart die
snel en eenvoudig ingezet kan worden voor alle werkzaamheden.
Denk hierbij aan, aanpassingen aan de website (teksten,
banners, afbeeldingen etc.), beeldbewerking, updates
of extra support uren voor overige zaken.
Het goede nieuws is dat we alles in blokken van 15 minuten
in rekening brengen. Daarnaast ontvang je direct 10% korting
op het reguliere uurtarief *. Een strippenkaart kan in
een aantal varianten worden afgenomen.